Продавець Спектр Маркет - професійне обладнання та інструмент розвиває свій бізнес на Prom.ua 15 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1206 відгуків

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

+380 (67) 504-07-73
Спектр Маркет: оборудование для СТО, инструмент, компрессоры, шиномонтаж, станки
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова Пошта✓ Адресна доставка кур’єром Нової Пошти (До 3-х робочих днів); Вартість доставки: +30 гривень до тарифу доставки у відділення (для посилок до 30 кг). ✓ Новою Поштою по Україні (До 3-х робочих днів); Вартість доставки до відділення від 70 грн. Вартість доставки до поштомату від 70 грн.
  • Самовивіз

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Післяплата
  • Оплата на рахунокЄДРПОУ 3138220824 ФОП Моцарська Оксана Олегівна Перед оплатою уточніть, будь ласка, наявність товару на складі
  • Готівкою
  • Оплата за реквізитами

Гарантія:

На товари у нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання щодо відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін від 2 тижнів до 36 місяців залежно від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказано в описі кожного товару на нашому сайті.
Будь ласка, перевіряйте комплектність і відсутність дефектів у товарі під час отримання.

Замовлення вартістю до 200 грн відправляємо тільки по 100% передоплаті.

Запчастини до інструменту та обладнання, а також ремкомплекти відправляємо тільки по 100% передоплаті, запчастини поверненню не підлягають.

У разі, якщо про Клієнта на Prom.ua є негативні відгуки, підтверджують, що Клієнт не забирає посилки з післяплатою, ми вправі відмовити йому у продажі післяплатою, відправка в такому випадку буде можлива тільки по 100% передоплаті.

Все відправки робляться виключно після підтвердження замовлення Клієнтом по телефону. Якщо Клієнт знаходиться поза зоною доступу, не бере трубку, скидає і так далі, відправку виробляти ми не будемо.

В основному всі надсилання ми робимо день у день за умови, що замовлення було зроблено до 13.00. Однак у деяких випадках відправлення здійснюється на протязі 1-2 днів після замовлення. Про те, коли саме буде відправлення ми повідомляємо Клієнтам в телефонному режимі при підтвердженні замовлення.

Оскільки це інтернет магазин, ми працюємо з різними постачальниками, тому товари різних брендів можуть знаходитися на різних складах. При оформленні замовлення рекомендуємо враховувати, що відправка одного замовлення може здійснюватися з кількох складів.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner