повернення товару протягом 14 днів за домовленістю Умови повернення та обміну
Компанія здійснює повернення і обмін цього товару
відповідно до вимог законодавства.
Терміни повернення
Повернення можливе протягом 14 днів після
отримання (для товарів належної якості).
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Повернути товар належної якості (або обміняти його на інший) можна, якщо дотримані наступні умови повернення товару:
- товару немає в переліку товарів, які не підлягають обміну та поверненню;
- товар не використовувався, повністю укомплектований і не порушена цілісність пакування (відкрите упакування не вважається пошкодженням товарного вигляду);
- збережені заводські (гарантійні) пломби, ярлики та маркування;
- пройшло менш як 14 днів з моменту отримання товару;
- є в наявності розрахунковий документ і гарантійний талон.
Для товарів неналежної якості діють інші норми Закону України «Про захист прав споживачів».
Для повернення товару, з покупцем узгоджується спосіб зворотного доставлення товару - у точці видачі або за допомогою поштової служби. Доставлення товару відбувається коштом покупця. Але якщо отриманий товар не відповідав замовленню (інша модель і тп), тоді продавець повинен компенсувати клієнтові транспортні витрати. Необхідно написати заяву про повернення товару, в якій повинні бути вказані причини повернення.
Вимоги покупця повинні бути задоволені протягом 3-х робочих днів, а при необхідності перевірки якості товару, що повертається — протягом 14 днів або за домовленістю.
Якщо виявлені пошкодження або неповна комплектація товару, ми можемо відмовити покупцеві в поверненні.
В такому випадку заповнюється Акт прийняття-передачі, в якому описується товар і виявлені дефекти. Акт прийняття-передачі заповнюється в 3-х примірниках: копії видаються продавцю і покупцеві, оригінал залишається у відділенні поштової служби. У разі заповнення акту в магазині, він складається 2-х примірниках: оригінал залишається у магазині, копія надається покупцеві.
Якщо товар візуально не має дефектів, ми приймаємо його для більш детального огляду.
Якщо детальний огляд товару виявив порушення правил експлуатації товару або його товарного вигляду, ми можемо відмовити покупцеві в поверненні товару, паралельно відправивши йому копію акту огляду товару (наприклад, скан-копію на e-mail).